Using my blog to try and make the world a better place. If I can help someone forget their troubles for a few minutes a day, it's all worth it.

1973 (btw, is it just me, or do I look like the first-season Bobby Brady in this pic?????):

1973 (btw, is it just me, or do I look like the first-season Bobby Brady in this pic?????):
I watch the ripples change their size, but never leave the stream of warm impermanent sand. So the days flow through my eyes but still the days seem the same. And these children that you spit on as they try to change their world are immune to your consultations. They're quite aware of what they're going through.

Thursday, February 24, 2011

Fact:

Back in the day, that wallpaper would've never been allowed in mom's kitchen..

8 comments:

Sunnydaze said...

What a flashback with that hippo character! I can't remember what show it was from, though. With the decor and that girl's outfit, there is no denying that this is from the 70's.

JSusskind said...

Is that the New Zoo Revue?

ChiTown Girl said...

The New Zoo Review!! Holy crap! I haven't thought about that show in over 30 years!!

And, I think we HAD that wallpaper :(

joe said...

Sunny: Does Emmy Jo look wasted or what?

J: Yup. That's Henrietta Hippo and Emmy Jo.

Chi: I was infatuated with Charley's tree house, with the elevator.

Sunnydaze said...

Joe - Yeah, she does look wasted, LOL. Maybe the wallpaper is making her dizzy.

Now I remember that show. Remember the theme song? "It's the New Zoo Review, comin' right at you." LOL

joe said...

Maybe Henrietta just baked her a batch of them "special brownies"..

MagicDave said...

I was to old for New Zoo Review when it started, But at the time it was either that or Today. However I did enjoy Emmy Jo's mini skirts.

joe said...

Not to change the subject, but Henrietta's nostrils always kind of grossed me out.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails